Introducció

Anna Martí treballa al taller Espai Obert de Ceràmica i també assisteix al Centre Social El Grao, també té altres projectes de dibuix i gravat.

La seva página web és http://www.annamartiribes.es/







diumenge, 20 de gener del 2013

Els regals d'Alicia

Cada any la meva amiga Alicia, antiga companya de pis, quan torna de les seves vacances a Salamanca em porta un regalet de ceràmica a València, m'encanten, ahir estava mirant un bloc, quan vaig veure que jo tenia una peça, un plateret roig, d'aquest ceramista, José Maria Mariscal,  fins ahir no sabia de qui era la peça.            
El treball més interessant d'ell són les cristalitzacions, espectaculars. El seu bloc està ple d'informació, visiteu-lo.
http://ceramicasjosemariscal.blogspot.com.es/


Ceràmica de José Mariscal




Ací teniu algunes peces de que m'ha regalat de la fira de Salamanca d'agost, cada una d'un any diferent.Jo  n'he gaudit molt d'elles.



















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada